موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:522014-11-23سياسي

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز: هیچ قدرتی در برابر قدرت بسیج اصالت ندارد


جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: هیچ قدرتی جز قدرت الهی در مقابل قدرت بسیج و تفکرات انقلابی آن اصالتی نداشته و بازنده میدان تقابل با تفکر بسیج دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

- " از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الأمر استان قزوین علیرضا حیدری اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیج جزو اصولی است که هیچ گاه ذلت و سرافکندگی در برابر دشمنان را نمی پذیرد و در مقابل هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد.

وی تأکید کرد: ما امروز در یک تقابل مهم و سرنوشت ساز با دشمنان نظام اسلامی هستیم و در این مسیر نباید هیچ گاه دلسردی و کوتاهی در خود داشته باشیم تا بتوانیم به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنیم و موجب عزت، سربلندی و  اقتدار نظام جمهوری اسلام ایران باشیم.

حیدری افزود: نگاه و تفکر بسیجی نگاهی است که بر پایه اصول استراتژیک انقلاب اسلامی شکل گرفته و به دنبال ثبات، اقتدار و گسترش فرهنگ این انقلاب است و این امر جز با تلاشی جهادی و عمل به وظایف اصولی در برابر خدمت به نظام، مردم و تلاش برای خودکفایی در جهات مختلف اجتماع میسر نخواهد بود.

وی گفت: اگر تمامی افراد جامعه با روحیه ای جهادی و بسیجی به تعهدات و وظایف خود نسبت به دیگران و جامعه عمل کنند بسیاری از مشکلات جامعه در زمینه ناهنجاری های اجتماعی، سیاسی کاری و معضلات اقتصادی به سرعت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز: هیچ قدرتی در برابر قدرت بسیج اصالت ندارد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز: هیچ قدرتی در برابر قدرت بسیج اصالت ندارد