مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:472014-11-23فرهنگي

اکران آثار جشنواره فیلم رشد در مدارس


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: 15هزار دقیقه فیلم علمی، آموزشی و تربیتی جشنواره فیلم رشد از هفته آینده در اختیار مدارس قرار می گیرد.

حمیدرضا کفاش در حاشیه اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم رشد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی افزود: این فیلم های کوتاه شامل موضوعات درسی، مضامین قرآنی، آداب و رسوم، فرهنگ ملل، دفاع مقدس، مکان های تاریخی و میراث فرهنگی است.

وی گفت: این فیلم ها از میان 33 هزار دقیقه فیلم ارسال شده به چهل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد انتخاب، بازنگری و تدوین شده است.

کفاش تاکید کرد: فیلم های انتخاب شده با محتوای کتاب های درسی و استانداردهای نظام آموزشی کشور منطبق است و دانش آموزان با دیدن این فیلم های ایرانی و خارجی مفاهیم درسی را به خوبی فرا می گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: زمان فیلم ها از 10 تا 90 دقیقه و نحوه و زمان نمایش آن ها برعهده سازمان های آموزش و پرورش استان ها و مدیران مدارس است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش حقوق و امتیاز این فیلم ها را خریداری کرده است و ممنوعیتی برای تکثیر آن ها در مناطق آموزش و پرورش و حتی تکثیر شخصی وجود ندارد و به صورت رایگان در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آثار جشنواره فیلم رشد در مدارس

اکران آثار جشنواره فیلم رشد در مدارس