مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 11:472014-11-23سياسي

محسنی اژه ای: قابل حل بودن بسیاری از پرونده ها با صلح و سازش


بسیاری از پرونده ها با صلح و سازش قابل حل است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری کل خوزستان گفت : بسیاری از پرونده ها نه الزاما در چارچوب شورای حل اختلاف بلکه در دادسرا نیز می توان پرونده ها را با صلح و سازش حل کرد.

وی با بیان اینکه 500 هزار ورودی پرونده به دادگستری استان خوزستان باید کاهش یابد چرا که این حجم ورودی سزاوار این استان نیست افزود : بیش از49 درصد از این پرونده ها در دادسرا تنظیم شده اند و تنها نیمی از این تعداد ، پرونده های جرائم سنگین محسوب می شوند و تعداد زیادی از این پرونده ها را می توان به راحتی حل و فصل کرد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه اگر امروز همه کشور با روحیه بسیجی در راستای حل مسائل وارد شوند، هیچگاه مستکبران، زیاده خواهی نمی کنند، افزود : جنگ را به ما تحمیل کردند و حال می گویند توانمندی علمی خود را زیر پا بگذارید در غیر اینصورت فشار تحریم ها را افزایش می دهیم ، زیرا تصور می کنند تحریم ها ملت ما را از پای در می آورد.

حجت الاسلام و السلمین محسنی اژه ای افزود : اگر مستکبران غربی می دانستند این امت همان امتی است که هشت سال در مقابل مستکبران شرق و غرب ایستاد اینگونه زیاده خواه نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: قابل حل بودن بسیاری از پرونده ها با صلح و سازش

محسنی اژه ای: قابل حل بودن بسیاری از پرونده ها با صلح و سازش