مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:372014-11-23اجتماعي

آموزش های پیشگیری از اعتیاد در واحدهای صنعتی جدی گرفته شود


آموزش های پیشگیری از اعتیاد در واحدهای صنعتی جدی گرفته شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه آشنایی با مبانی اعتیاد و عوارض فردی، خانوادگی واجتماعی ظهر یکشنبه با حضور مسعود بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی استان در محل سالن اجتماعات اداره کار برگزار شد.

محسن نادری کارشناس بهزیستی استان قزوین در این نشست با ارائه گزارشی از پیامدهای اعتیاد در واحدهای صنعتی گفت: کاهش انگیزه کار، بی علاقگی به کار و کاهش راندمان بهره وری از پیامدهای اعتیاد در محیط های کارگری است.

وی افزود: پدیده اعتیاد در واحدهای صنعتی باید جدی گرفته شود زیرا عدم مقابله کارشناسی با آن می تواند اشتغال پایدار را با مشکلات جدی مواجه کرده و آسیب های فراوانی به خانواده ها و اجتماع وارد کند.

این کارشناس بیان کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باید هم برای افراد معتاد و هم افراد سالم برنامه مدونی داشته باشند تا کارها به نتیجه برسد.

نادری یادآورشد: شش استراتژی در حوزه پیشگیری از اعتیاد باید مورد توجه کارشناسی قرار گیرد که انتشار اطلاعات، آموزش، فعالیت های جایگزین، شناخت مشکل و ارجاع، اجتماع محور بودن، هنجارها و سیاست های اجتماعی از مهمترین آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های پیشگیری از اعتیاد در واحدهای صنعتی جدی گرفته شود

آموزش های پیشگیری از اعتیاد در واحدهای صنعتی جدی گرفته شود