مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:372014-11-23سياسي

هر گونه توافق باید متضمن حفظ و رشد اقتدار علمی کشور باشد


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به آخرین اخبار و رویدادها در وین پیرامون مذاکرات هسته ای گفت: هر گونه توافق باید متضمن حفظ و رشد اقتدار علمی کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت، افزود: همانطور که رییس جمهور محترم فرمودند آمریکاییها زیاده خواهی را باید کنار بگذارند طبیعی است آنها اگر زیاده خواهی کنند توافقی در کار نیست.

حبیبی با اشاره به اقتدار علمی کشور اظهار داشت: ما برحق مسلم برخورداری کامل از دانش هسته ای صلح آمیز و رشد علمی پای خواهیم فشرد.

لذا چارچوب های نظام در گفتگوهای هسته ای در آخرین روزهای مذاکرات باید رعایت شود ملت و رهبری معظم انقلاب قطعاً به چیزی جز این رضایت نخواهند داد.

وی ضمن تقدیر از موضع گیری دبیر شورای امنیت ملی تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم با مذاکرات، زیرساخت های هسته ای کشور که محصول تلاش دانشمندان هسته ای و آن هم با ایثار خون بدست آمده است، آسیب ببیند.

مذاکره کنندگان باید متوجه مأموریت خطیر خود باشند، آنها حافظ منافع و مصالح ملی هستند و از این مأموریت نباید ذره ای تخطی کنند که البته تا کنون هم نکرده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تأسف نسبت به موضع دولت و کنگره آمریکا بیان داشت: پس از یکسال مذاکره و به دست آمدن برخی از نتایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه توافق باید متضمن حفظ و رشد اقتدار علمی کشور باشد

هر گونه توافق باید متضمن حفظ و رشد اقتدار علمی کشور باشد