مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 10:322014-11-23اجتماعي

فراهم شدن زمینه استقرار نظام مدیریت آموزشگاهی در مدارس


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ارتقای مدیریت آموزشگاهی یکی از پنج سیاست اصلی آموزش و پرورش است گفت: در طول یک سال گذشته زمینه استقرار نظام مدیریت آموزشگاهی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ اسفندیار چهاربند مدرسه را سازمانی یادگیرنده خواند و افزود: سامان دهی و سازمان دهی متوازن و تلفیق فرصت های تربیتی باعث می شود تا موقعیت های مناسب برای کسب تجربه در دانش آموزان فراهم شود و حاصل آن موجب تکوین مستمر هویت براساس نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانش آموزان است.

وی با تاکید بر اینکه وابستگی مدرسه به منطقه باید کم شود خواستار احیای هویت مدرسه شد و گفت: مدرسه ای که سازمان یادگیرنده باشد در عین برون نگری، درون زاست.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به رویکرد تقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در مدرسه و استفاده از ظرفیت های داخل مدرسه افزود: بهسازی و اصلاح فرایندها در مدرسه باید روزآوری شود.

چهاربند گفت: یکی از کارکردهای استقرار نظام مدیریت آموزشگاهی خودکنترلی بودن آن است؛ وظایف معلم نباید از بیرون به وی القا شود، معلم باید در تولید و طراحی نقش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه استقرار نظام مدیریت آموزشگاهی در مدارس

فراهم شدن زمینه استقرار نظام مدیریت آموزشگاهی در مدارس