مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 09:172014-11-23اقتصادي

اصفهان قفل شود گردشگری کشور تحت تاثیر قرار می گیرد


رییس کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: قصد داریم با ایجاد شورای عالی برند به یک شعار واحد در اصفهان برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، محمدرضا رجالی در نشست خبری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان اصفهان، با بیان اینکه مزیت استان اصفهان توسعه گردشگری است، اظهارکرد: برند شهری تقریباً از سال 1960 در آمریکا شروع شده است و از سال 2هزار به بعد بسیاری از شهرهای بزرگ اروپایی روی این موضوع سرمایه گذاری کرده و خودشان را دارای برند مشترکی کردند.

وی با بیان اینکه چهار مورد اصلی اینکه "کجا زندگی، کار، سرمایه گذاری و سفر کنیم" هدف رقابت برندهای شهری است، افزود: اروپایی ها سعی می کنند در شهرهایشان فضایی ایجاد کنند تا نخبگان و سرمایه گذاران بتوانند به راحتی آنجا زندگی کنند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی در زمینه برند شهری به عنوان یک زیرساخت در توسعه گردشگری تلاش های بسیاری کرده است، گفت: برای شکل گیری شورای عالی برند به رسانه ها نیاز است، البته مراحل تصویب تشکیل شورای عالی برند که پیشنهاد اتاق بازرگانی به استانداری بوده طولانی شده، اما در این شورا که با حضور استاندار، شهردار، رییس شورای شهر، نمایندگان بخش های فرهنگی جامعه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان قفل شود گردشگری کشور تحت تاثیر قرار می گیرد

اصفهان قفل شود گردشگری کشور تحت تاثیر قرار می گیرد