مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 08:222014-11-23سياسي

رییس بنیاد شهید اسدآباد خبر داد برگزاری 22 یادواره شهید در اسدآباد


رییس اداره بنیاد شهید اسدآباد از برگزاری 22 یادواره شهید در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

- علی وفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت، اظهار کرد: شهدا برای دفاع از میهن خود و در راه اسلام جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و امروز ما همه امنیت و زندگی را مدیون آنان هستیم.

وی با بیان اینکه وجود امنیت و آرامش در کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، از ملت غیور و دلاور شهرستان اسدآباد خواست همچون گذشته ادامه دهنده راه شهدا برای پایداری انقلاب باشند.

رییس اداره بنیاد شهید اسدآباد از برگزاری 22 یادواره شهید در سطح شهر و روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: با برگزاری این یادواره یاد شهدا را زنده نگاه می داریم.

وی در ادامه به وصایای شهدا اشاره کرد و گفت: حمایت از ولایت فقیه، احترام به پدر و مادر و توجه به دستورات اسلام از مسائلی است که شهدا بر آن تأکید فراوان داشتند.

وفایی با بیان اینکه اسدآباد 403 شهید را تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: از این تعداد 25 شهید جاویدالاثر هستند که پرونده سه نفر از آنان به همدان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه شهدای جاویدالاثر از یگان های نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش بوده اند، افزود: البته اکثر دانش آموزان جاویدالاثر نیز به عنوان افراد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید اسدآباد خبر داد برگزاری 22 یادواره شهید در اسدآباد

رییس بنیاد شهید اسدآباد خبر داد برگزاری 22 یادواره شهید در اسدآباد