مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 08:072014-11-23بين الملل

نخست وزیر کره جنوبی به همسایه شمالی هشدار داد


کره جنوبی با هشدار به کره شمالی برای دست برداشتن از اقدامات تحریک آمیز علیه سئول، اعلام کرد این اقدامات در نهایت به نابودی خود پیونگ یانگ منجر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از سئول، هشدار وزارت دفاع کره جنوبی ساعاتی پس از آن مطرح شد که کره شمالی اعلام کرد سئول نباید هیچ گاه درسی را که از شکست تلخ (گلوله باران یئونپیئونگ) گرفت، فراموش کند و این که عوامل تحریک دیوانه به طور حتم توسط ارتش خلق کره شکست خواهند خورد یا کشته خواهند شد .

یکشنبه چهارمین سالگرد گلوله باران جزیره مرزی یئونپیئونگ کره جنوبی توسط کره شمالی است که در جریان آن، دو تفنگدار دریایی و دو غیرنظامی کشته و 16 تن دیگر نیز زخمی شدند.

این نخستین حمله توپخانه ای به خاک کره جنوبی توسط کره شمالی از زمان پایان جنگ کره از سال 1950 تا سال 1953 بود.

کیم مین سئوک سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: کره شمالی به جای عذرخواهی و مجازات آنهایی که مسئول بودند، به اقدام بی شرمانه انداختن مسئولیت اقدام تحریک آمیز (گلوله باران) یئونپیئونگ به گردن ما، ادامه می دهد .

وی افزود: (کره شمالی) باید به این واقعیت توجه کند که اقدامات تحریک آمیزش، بدترین تصمیمی است که هیچ چیزی به غیر از نابودی خود (این کشور) به همراه نخواهد داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر کره جنوبی به همسایه شمالی هشدار داد

نخست وزیر کره جنوبی به همسایه شمالی هشدار داد