مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 07:322014-11-23دانش

المپیاد ورزشی، یادواره شهید طیب در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت از برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان این دانشگاه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- ایمان الهی در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در یاسوج،" با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت در هفته بسیج، از برگزاری المپیاد ورزشی در این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: این المپیاد ورزشی در هشت رشته مختلف در دو گروه خواهران و برادران از دیروز در مجتمع ورزشی دانشگاه پیام نور کار خود را آغاز کرد که تا پایان هفته بسیج در رشته های مختلف ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هدشت ادامه داد: دانشجویان شرکت کننده در هشت رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، طناب کشی، دارت، تیراندازی و پنالتی گل گوچک با هم به رقابت پرداختند.

وی از استقبال دانشجویان از این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات با شرکت بیش از 450 دانشجوی بسیجی در رشته های مختلف آغاز شده که پس از برگزاری به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا خواهد شد و برگزیدگان به مسابقات استانی اعزام می شوند.

الهی به نامگذاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات به یاد دانشجوی شهید هدایت الله طیب که یکی از شاخص ترین چهره های شهدای دانشجو استان است، برگزار شد تا گام کوچکی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ورزشی، یادواره شهید طیب در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد

المپیاد ورزشی، یادواره شهید طیب در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد