مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 07:022014-11-23ورزشي

تسویه حساب شخصی رضازاده برای انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا


حسین رضازاده، بار ها به صراحت اعلام کرده که چهار سال پیش هم نامه ای برای معرفی علی مرادی نداده و امسال هم نخواهد داد؛ اتفاقی که بیشتر شبیه تسویه حساب شخصی است تا تلاش و همدلی برای کسب یک کرسی بین المللی! - انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، در حالی در دی ماه امسال برگزار می شود که بار دیگر، ماجرای چهار سال پیش این انتخابات در حال تکرار است و حسین رضازاده نمی خواهد، علی مرادی را برای این پست معرفی کند.

اختلافات قدیمی این دو مدیر وزنه برداری کشورمان، بار دیگر شرایط را جوری رقم می زند که شاهد اتفاقات خوبی در وزنه برداری مان نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، یکی از نقاط ضعف ورزش ما ناتوانی مدیران ورزشی کشورمان در کسب کرسی های بین المللی و تأثیرگذاری در این عرصه هاست.

تاریخ ورزشمان هم نشان داده که یا ما در کسب این کرسی ها ناکام بودیم و یا اگر کرسی کسب کردیم، با درگیری های داخلی و منیت ها از دستش داده ایم.

مهم ترینش همان داستان کرسی ما در هیأت رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و بازی کفاشیان و علی سعیدلو در دولت محمود احمدی نژاد بود که سرانجام منجر به این شد، کرسی از دست رفت.

اکنون اتفاق مشابهی در وزنه برداری در جریان است و حسین رضازاده به دلیل اختلافاتی که با علی مردای دارد، نمی خواهد او را از سوی فدراسیون وزنه برداری برای انتخابات کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه حساب شخصی رضازاده برای انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا

تسویه حساب شخصی رضازاده برای انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا