مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 06:072014-11-23اجتماعي

برف و کولاک تردد درگردنه های زنجان با مشکل مواجه کرده است


مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف از دیشب در حال حاضر تردد در گردنه های استان زنجان به کندی صورت می گیرد.

- مسعود خوشکام در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تردد خودرو ها در گردنه های استان زنجان به علت بارش برف از دیشب تاکنون به خاطر وجود مه غلیظ بسیار سخت شده و رانندگان باید با دقت رانندگی کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در محورهای زنجان به طارم (گردنه خانچای)، زنجان به تهم چورزق و محور زنجان به بیجار (گردنه پاپایی) مه غلیط حاکم است و تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: تاکنون خوشبختانه با توجه به مه آلوده و لغزنده بودن سطح جاده ها مشکل خاصی به وجود نیامده است.

و راهداران از دیشب کلیه راهها و گردنه ها را نمک پاشی کرده اند.

خوشکام تاکید کرد: در حال حاضر در محور زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بارش پراکنده برف حاکم است و همچنین وضعیت سایر محورها مواصلاتی ابری و تردد در کلیه محورهای استان برقرار می باشد.

وی افزود: به علت عدم دید کافی بهتر است رانندگان برای حفظ جان خود و دیگران با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به خاطر لغزندگی سطح جاده ها به نکات ایمنی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه جدی تری بکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک تردد درگردنه های زنجان با مشکل مواجه کرده است

برف و کولاک تردد درگردنه های زنجان با مشکل مواجه کرده است