مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 05:522014-11-23فرهنگي

روایتی تازه از موسیقی محلی تهران/ وقتی استاد آواز برعکس آلبوم منتشر می کند


استاد موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از انتشار مجموعه «ردیف مقدماتی آوازی موسیقی دستگاهی ایران» طی ماههای آینده خبر داد.

- " استاد موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از انتشار مجموعه ردیف مقدماتی آوازی موسیقی دستگاهی ایران طی ماههای آینده خبر داد.

محمد صفار منتشری خواننده و هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از انتشار ردیف آوازی موسیقی دستگاهی ایران که چند سال گذشته توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور عرضه شد خوشبختانه علاقه مندان به موسیقی دستگاهی ایران استقبال خوبی از این مجموعه نشان دادند و یکی از نکات جالب توجه بعد از انتشار این مجموعه آموزشی درخواست مخاطبان برای منتشر کردن ردیف مقدماتی آوازی موسیقی دستگاهی ایران بود.

وی افزود: البته برای خود من هم جالب بود که به جای اینکه در ابتدا ردیف مقدماتی را منتشر کنیم برعکس عمل کردیم و مجموعه اصلی را به بازار موسیقی ارائه دادیم اما حالا بنا به اظهار نظرهای دوستان منتقد و تعدادی دیگر از هنرمندان که معتقد بودند ردیف مقدماتی نیز منتشر شود تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم و حالا مدتی است که مشغول ضبط کارها هستیم که به محض اتمام مراحل فنی تا ماه های دیگر این اثر هم وارد بازار موسیقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی تازه از موسیقی محلی تهران/ وقتی استاد آواز برعکس آلبوم منتشر می کند

روایتی تازه از موسیقی محلی تهران/ وقتی استاد آواز برعکس آلبوم منتشر می کند