مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 05:272014-11-23سياسي

نگاه شما: دهه اول محرم در فرانکفورت آلمان


بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است.

هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، - در طلیعه محرم الحرام 1436 و فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، طبق سنوات گذشته در مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت به مدت سیزده شب اقامه عزاء گردید.

مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت قریب به ده سال در مکان فعلی خود میزبان عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده است.

این حضور بدون مرز و ملیت در دهه اول محرم به اوج خود میرسد و همواره فیوضات و برکات گسترده و روز افزون آن را به عینه شاهد هستیم.

امسال نیز یک هفته قبل از آغاز ماه محرم، فضای حسینیه مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت با مشارکت اعضای محترم هیئت امام علی علیه السلام و حمایت بی دریغ مدیریت مرکز حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای خلیل زاده، غبار روبی و سیاهپوش گردید.

هیئت امام علی (ع) که مسوؤلیت برنامه ریزی و اجرای برنامه های مذهبی مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت را بر عهده دارد در راستای القای فرهنگ عاشورایی و عزاداری امام حسین(ع) از طریق هنر و تصویر در بخش دکور تجسمی مرکز امسال طرحی تلفیقی از رایجترینلوازم و ادوات عزاداری را بصورت ابداعی پیاده سازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه شما: دهه اول محرم در فرانکفورت آلمان

نگاه شما: دهه اول محرم در فرانکفورت آلمان