مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1393 ساعت 03:572014-11-23سياسي

فرهادی جزو دانشمندان مملکت است


یک عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به عدم اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی قبلی علوم، اظهار کرد: نفهمیدم مشکل وزرای پیشنهادی قبلی چه بود.

- حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به معرفی محمد فرهادی از سوی دولت به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آقای فرهادی یکی از چهره های شناخته شده نظام هستند که در گذشته در دولت اصلاحات فعال بودند و جزء دانشمندان مملکت به شمار می آیند.

وی با بیان این که متوجه نشدم که مشکل وزرای پیشنهادی قبلی وزارت علوم چه بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از آقایان فرجی دانا و میلی منفرد دارم می دانم که این دو از اساتید دانشگاه و افرادی موجه، عالم و دانشمند هستند.

من نسبت به آقای نیلی شناخت چندانی نداشتم، اما می دانم که ایشان نیز اهل حوزه و علم بودند و گزینه ای مناسب برای عهده دار شدن سکان وزارت علوم محسوب می شدند، اما نمی دانم که نمایندگان مجلس با چه توجیهی به این آقایان رای نداده اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با ابراز این عقیده که متاسفانه به دلیل برخوردهای اخیر نمایندگان مجلس جایگاه مجلس در اذهان مردم خدشه دار شده است، گفت: نمایندگان مجلس باید به علم، دانش و اطلاع و مدیریت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی جزو دانشمندان مملکت است

فرهادی جزو دانشمندان مملکت است