مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 23:072014-11-22سياسي

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: دولت و مجلس در راستای مطالبات مردم گام بردارند


نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید تلاش نمایند تا اختلافات به شدت کاهش یافته و در راستای مطالبات مردم گام بردارند.

- غلامرضا تاج گردون امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص مسائل مربوط به معرفی وزیر علوم با بیان اینکه تعارضاتی از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم میان مجلس و دولت ایجاد شد، افزود: همواره مرز تعامل و تعارض در روابط قوه های مقننه و مجریه مشخص بوده اما مسائل مربوط به وزارت علوم به یکی از نقاط چالش دو قوه تبدیل شده است.

وی افزود: البته این چالش ها شاید به دلیل حساسیت ویژه این حوزه ایجاد شده باشد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رابطه تیره بر سر وزارت علوم قابل انکار نیست، گفت: نمی توان وزارت علوم و انتخاب وزیر را تنها نقطه اختلاف دانست، زیرا در حوزه فرهنگ نیز چنین چالش های وجود دارد اما وزارت علوم محل بیشترین اختلافات شده است.

تاج گردون اظهار کرد: اختلافات دولت و مجلس در دیگر حوزه ها در پایین ترین درجه قرار دارد به گونه ای که می توان گفت در دیگر حوزه ها اختلافات چندانی وجود ندارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرر اختلافات دولت و مجلس در خصوص وزارت علوم پیش از آنکه متوجه دانشگاهیان باشد، مجلس را در برمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: دولت و مجلس در راستای مطالبات مردم گام بردارند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: دولت و مجلس در راستای مطالبات مردم گام بردارند