مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 19:522014-11-22بين الملل

هشداردرباره تقویت افراط گرایی در اتحادیه اروپا


رییس فراکسیون حزب مردم اروپا بعد از موفقیت انتخاباتی اخیر حزب استقلال انگلیس در منطقه "راچستر واسترود" درباره تقویت پوپولیسم و افراط گرایی در اروپا هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، "منفرد وبر" رییس فراکسیون حزب مردم در پارلمان اروپا بعد از موفقیت انتخاباتی اخیر حزب دشمن با اتحادیه اروپای استقلال انگلیس (یوکیپ) درباره ظهور و قدرت گرفتن پوپولیسم در اروپا هشدار داد.

حزب محافظه کار انگلیس به رهبری دیوید کامرون نخست وزیر این کشور، با شکست دیگری در انتخابات میاندوره ای در منطقه " راچستر و استرود" یک کرسی دیگرش در مجلس عوام را به حزب دشمن با اروپای استقلال انگلیس داد.

به این ترتیب کسب دومین کرسی پارلمانی از سوی حزب استقلال انگلیس (یوکیپ) بدنبال پیروزی مارک رکلس در انتخابات میاندوره ای روز پنجشنبه گذشته در راچستر واسترود واقع در استان کنت و در 48کیلومتری جنوب شرقی لندن بدست آمد.

انتخابات میاندوره ای در این منطقه، بدنبال استعفای مارک رکلس نماینده این حوزه انتخابیه از حزب محافظه کار و پیوستن وی به حزب ضد اروپایی و عوام گرای استقلال انگلیس (یوکیپ) به رهبری نایجل فاراژ صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشداردرباره تقویت افراط گرایی در اتحادیه اروپا

هشداردرباره تقویت افراط گرایی در اتحادیه اروپا