مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 15:072014-11-22ورزشي

ایوب والی به دلیل دوپینک فولاد را همراهی نکرد/ خواهش می کنم بازیکنانم را جذب نکنید


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مثبت بودن تست دوپینگ مدافع تیمش را علنی کرد و گفت: ایوب والی به دلیل دوپینگ امکان همراهی فولاد را در لیگ برتر ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ عصر امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر صبای قم در نشست خبری پایان این بازی اظهار کرد: امروز به شدت ناراحت هستم زیرا بهترین فرصت برای صدرنشینی در لیگ برتر را از دست دادیم در حالیکه می توانستیم به عنوان تیم صدرنشین نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

وی افزود: امروز اعتراف می کنم فولاد همیشگی نبودیم و من از شیوه بازی بازیکنان خود به شدت نا امید شدم به همین دلیل این پیروزی را به صبای قم تبریک می گویم ولی باید قبول کرد ما هم روی یک حادثه گل دریافت کردیم.

اسکوچیچ تاکید کرد: با این شکست غیر منتظره، این سومین بار در طول فصل جاری رقابت های لیگ برتر است که فرصت صدرنشینی را از دست می دهیم ولی من نا امید نیستم زیرا اغلب بازیکنان تیم ما جوان هستند و برای نیم فصل دوم به مرز آمادگی کامل می رسند.

سرمربی فولاد خوزستان با علنی کردن مثبت بدون تست دوپینگ ایوب والی مدافع تیمش اظهار کرد: در مدت اخیر اتفاقات عجیب و غریب فراوانی برای فولاد خوزستان به وقوع پیوست به همین دلیل کنترل تیم فولاد تا حدودی دشوار شده است به خصوص اینکه به علت دوپینگ امکان استفاده از یکی از به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوب والی به دلیل دوپینک فولاد را همراهی نکرد/ خواهش می کنم بازیکنانم را جذب نکنید

ایوب والی به دلیل دوپینک فولاد را همراهی نکرد/ خواهش می کنم بازیکنانم را جذب نکنید