مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 14:472014-11-22ورزشي

سالن مهران از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال محروم شد


سازمان لیگ با ارسال نامه ای به باشگاه میزان مشهد اعلام کرد، از این به بعد سالن مهران از میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال محروم است.

- " و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازناظر مسابقه پیکان تهران و میزان مشهد و همچنین شرایط سالن مهران، از این به بعد تمام مسابقات خانگی میزان مشهد در سالن شهید بهشتی این شهر برگزار خواهد شد.

متن نامه ارسالی فدراسیون والیبال به شرح زیر است: برادرارجمند جناب آقای حلمی مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی میزان مشهد با سلام، احتراماً، براساس گزارش ناظرمسابقه پیکان تهران ومیزان مشهد وباتوجه به شناختی که ازسالن مهران داریم امکان برگزاری مسابقه درسالن مهران مقدور نیست؛ لذا از این به بعد تمام مسابقات درسالن شهید بهشتی که مورد تایید این فدراسیون است برگزار خواهد شد.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون انتهای پیام/ک " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن مهران از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال محروم شد

سالن مهران از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال محروم شد