مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:522014-11-22سياسي

آیت الله ایمانی: غرب شیراز با کمبود مسجد مواجه است


در شرق؛ جنوب و مرکز شیراز مساجد بزرگی وجود دارد اما غرب این شهر که جمعیت به آن سمت متمرکز می شود، کمبود مسجد داریم.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس و امام جمعه شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی در جلسه رسیدگی به امور مساجد فارس بابیان اینکه مسئله مساجد از مهم ترین مسائل یک شهر است و نباید جزو مسائل حاشیه ای قرار گیرد، اظهار داشت: مساجد علاوه بر اینکه کانون عبادت محسوب می شوند، آثار و برکاتی نیز دارند، ازاین رو ضروری است که چنین جلساتی همیشه برپا شود تا کارگشایی داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه و رسیدگی به امور مساجد گفت: معظم له برای بهره برداری از ظرفیت مساجد، ستاد رسیدگی به امور مساجد را تشکیل دادند که این تشکیلات برای بهتر شدن کار است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه برای بالا بردن استفاده از ظرفیت مساجد، الزاماتی وجود دارد، تصریح کرد: برای این امر باید برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و در یک نقطه متمرکز شود تا از دوباره کاری و موازی سازی جلوگیری به عمل آید.

آیت الله ایمانی با تأکید بر اینکه باید ستاد رسیدگی به امور مساجد در فارس را تقویت کنیم، تصریح کرد: اگر هرکدام از دستگاه ها بخواهند در حوزه کاری خود فعالیت کنند، فلسفه رسیدگی به امور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ایمانی: غرب شیراز با کمبود مسجد مواجه است

آیت الله ایمانی: غرب شیراز با کمبود مسجد مواجه است