مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:522014-11-22اجتماعي

کاهش بار ترافیکی مرکز شهر اردبیل/ خیابانهای اصلی یکطرفه می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل از کاهش بار ترافیکی بویژه در مرکز شهر اردبیل با اجرای طرح های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ حجت فتاحی عصر شنبه در کلاس آموزش رانندگان اتوبوس های درون شهری سازمان اتوبوسرانی اردبیل اضافه کرد: پلیس تلاش می کند با استفاده از تمامی توان و ظرفیت ها و با تصویب و اجرای طرح های مختلف، بیشترین ایمنی ممکن را جهت تردد خودروها در خیابان های سطح شهر فراهم کند.

وی عملیاتی شدن طرح یکطرفه کردن تعدادی از خیابان های شهر در روزهای اخیر را از جمله این طرح ها برشمرد و ادامه داد: اجرای این طرحها موجب شده بار ترافیکی مسیرهایی پرترددی همچون حافظ به سه راه دانش و شریعتی به سمت باغمیشه حل شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل تاکید کرد که با توجه به موفقیت این طرح ها در کاهش بار ترافیکی، پلیس مرکز استان در صدد است طرح مذکور را در طول خیابان امام (ره) نیز به اجرا در بیاورد.

وی عبور اتوبوس ها از هسته مرکزی شهر و تاثیر این رویه بر ترافیک شهر را یادآور شد و افزود: به منظور رفع برخی مشکلات ترافیکی، در خصوص انتخاب مسیر حرکت اتوبوس های درون شهری بازبینی خواهد شد.

فتاحی در عین حال بر ضرورت رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان از جمله رانندگان وسائط نقلیه عمومی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار ترافیکی مرکز شهر اردبیل/ خیابانهای اصلی یکطرفه می شود

کاهش بار ترافیکی مرکز شهر اردبیل/ خیابانهای اصلی یکطرفه می شود