مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:422014-11-22سياسي

کتابداران و کتابخوانان نیازمند حمایت هستند


مدیرکل برنامه ریزی نهاد کتابخانه های عمومی کشور اظهار داشت: کتابداران، نویسندگان و همچنین کتابخوانان در کشور نیازمند حمایت و کمک دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ مطالعه در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مازیار نیلچی روز شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و رونمایی از تازه های نشر سیستان و بلوچستان که در تالار اشراق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد بیان داشت: عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به گسترش کتابخوانی و مطالبات ایشان در عرصه جذب بیشتر اقشار مختلف جامعه به فرهنگ مطالعه مفید مهمترین پشتوانه این نهاد در اجرای برنامه های توسعه ای است.

وی با بیان اینکه تا کنون اقدامات خوبی توسط نهاد کتابخانه های عمومی در زمینه گسترش فرهنگ مطالعه مفید انجام شده است ادامه داد: برطرف کردن مشکلات معیشتی کتابداران سراسرکشور در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد شش هزار نفر کتابدار در کتابخانه های کشور به بیش از دو میلیون نفر عضو خدمات لازم را ارائه می دهند گفت: برای احداث کتابخانه در کشور نیاز به همکاری و مشارکت همه مسئولان به ویژه شهرداری ها داریم.

وی با اشاره به میانگین آمار مراجعه کنندگان به کتابخانه در کشور به میزان 10 هزار نفر افزود: متاسفانه این رقم در سیستان و بلوچستان 3 هزار و 900 نفر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابداران و کتابخوانان نیازمند حمایت هستند

کتابداران و کتابخوانان نیازمند حمایت هستند