مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 13:122014-11-22دانش

پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران برای به سرانجام رساندن طرح های پژوهشی


رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با اشاره به فعالیتهای صندوق در حمایت از طرح های پژوهشی گفت: کارگروه های سیزده گانه در این صندوق طرح های پژوهشی پژوهشگران از جمله پژوهشگران رشته های علوم پزشکی را بررسی کرده است که در صورت تصویب طرح، - حمایت صندوق برای به سرانجام رساندن طرح پژوهشی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، دکتر نصرت الله ضرغام، رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در همایش دانشجویان برتر حوزه های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر نقش تاثیرگذار توسعه علمی در راستای توسعه ملی اظهار کرد: حمایت صندوق برای به سرانجام رساندن طرح پژوهشی در مدارس از جمله راهکارهایی است که به پشتوانه این تلاش پایدار، زمینه برای رشد و توسعه علمی فراهم می شود.

ضرغام ادامه داد: حمایت از دوره های پسادکترا از جمله اقداماتی است که صندوق از دانش آموختگان دوره دکتری بعمل می آورد و این دانش آموختگان در طی یک تا دو سال در قالب طرح پسادکترا از حقوقی معادل هشتاد درصد حقوق استادیار پایه یک، بصورت ماهانه برخوردار می شوند.

وی حمایت از کرسی های پژوهشی را از دیگر اقدامات صندوق برشمرد و گفت: صندوق علاوه بر حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ارتباط با برجستگان علمی کشور را از طریق اعطای کرسی پژوهشی به انجام می رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران برای به سرانجام رساندن طرح های پژوهشی

پشتیبانی صندوق حمایت از پژوهشگران برای به سرانجام رساندن طرح های پژوهشی