مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:422014-11-22دانش

بهبود فناوری های مدیریت ترافیک در دانشگاه صنعتی شریف


پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف با ارایه دو روش جدید برای تلفیق داده های ناهمزمان در شبکه های حسگر گامی در توسعه فناوری های مرتبط با مدیریت ترافیک خودروها برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر،تلفیق داده های ناهمزمان و پردازش آن ها در فرآیندهای سرعت بالا، یکی از چالش های مهم در شبکه های حسگر است که این شبکه ها از حسگرهای مختلفی تشکیل شده اند و لازم است برای پردازش آن ها در فرآیندهای سرعت بالا، اطلاعات این حسگرها با یکدیگر تلفیق شود.

بر اساس پایان نامه ای که به تازگی در دانشگاه صنعتی شریف به نگارش درآمده است، این گونه شبکه ها عمدتا در فناوری های مرتبط با مدیریت ترافیک خودروها در خیابان ها و جاده ها، همچنین در سامانه های مدیریت ترافیک هواپیماها و خودروهای سرویس دهنده به آن ها در فرودگاه ها و در سامانه های دستیار راننده، کاربرد دارند،چرا که در تمامی این فناوری ها لازم است متغیرهای مورد نیاز با خطای کم تخمین زده شوند.

پدیده ناهمزمانی در شبکه حسگرها از چالش های فنی جدی است که همواره مهندسان در این گونه شبکه های پیشرفته با آن دست به گریبانند.

هادی طالبی، دانشجوی مقطع دکترا، تحت راهنمایی دکتر علی محمد افشین همت یار، استاد دانشکده مهندسی رایانه دانشگاه صنعتی شریف تلاش کردند در پژوهشی، دو روش برای تلفیق و ره گیری بی درنگ هدف های با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود فناوری های مدیریت ترافیک در دانشگاه صنعتی شریف

بهبود فناوری های مدیریت ترافیک در دانشگاه صنعتی شریف