مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:372014-11-22ورزشي

وضعیت اسف بار زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ صادقی در لیست 18 نفره نیست


زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان وضعیت بسیار نامناسبی دارد و کیفیت پایین این زمین در مسابقه امروز به میزان قابل توجهی از پشت دوربین های تلویزیونی نیز مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به شرح زیر است:* پس از آغاز مسابقه یک دقیقه سکوت به احترام فوت غلامحسین مظلومی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال از سوی مسئولان اعلام شد؛ همچنین بنری توسط بازیکنان تیم پدیده مشهد حمل می شد که فوت او را گرامی داشته بود.

* قاسم دهنوی، هافبک ذوب آهن به دلیل محرومیت و پویا سیف پناهی به دلیل مصدومیت در این بازی برای تیم اصفهانی به میدان نرفتند و هر دو در ورزشگاه فولادشهر حاضر بوده و از سکوها، مسابقه را تماشا می کردند.

* محمدباقر صادقی، دروازه بان تیم ذوب آهن اصفهان که در روزهای گذشته با مصاحبه های خود بار دیگر اعلام جدایی از ذوب آهن اصفهان کرده بود، امروز در لیست 18 نفره تیم اصفهانی قرار نگرفته بود و به جای وی پیمان سلمانی دروازه بان دوم بود.

* سپهر حیدری بازیکن سابق ذوب آهن نیز که از این تیم اصفهانی جدا شده بود و بعد از جدایی از تیم اصفهانی، در لیگ برتر صاحب تیم نشد، امروز در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر حضور داشته و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسف بار زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ صادقی در لیست 18 نفره نیست

وضعیت اسف بار زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ صادقی در لیست 18 نفره نیست