مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 12:272014-11-22حوادث

امنیت بروجرد مرهون تلاشهای پلیس است/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت


استاندارلرستان با اشاره به اینکه امنیت در بروجرد مورد قبول مردم و مسئولان است، گفت: امنیت شهرستان مرهون تلاش و خدمت صادقانه فرمانده و نیروهای پلیس در شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در مراسم معارفه فرماندار جدید بروجرد از سرهنگ "دلیری" فرمانده انتظامی و کارکنان این فرماندهی به خاطر تلاشهای انجام شده در راستای برقراری نظم و امنیت در بروجرد تقدیر کرد و گفت: مردم و مسئولان همیشه قدردان پلیس بوده و هستند و آرامش امروز این شهرستان حاصل مجاهدت های نیروهای پلیس است.

بازوند افزود: اقدامات موثر و مفید انتظامی در بروجرد موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده و باعث شده تا افراد مخل نظم و امنیت، این شهرستان را محلی نا امن برای اقدامات مجرمانه خود بدانند.

استاندارلرستان تصریح کرد: امنیت کنونی مرهون تلاش ها، رشادت ها و از جان گذشتگی های نیروی انتظامی در این شهرستان بوده و در حال حاضر امنیت مطلوبی در بروجرد برقرار است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رستمی در این رابطه گفت: ماموران انتظامی با همکاری پلیس های تخصصی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در کوهدشت به مرحله اجرا گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بروجرد مرهون تلاشهای پلیس است/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت

امنیت بروجرد مرهون تلاشهای پلیس است/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوهدشت