مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 11:072014-11-22اقتصادي

نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان در مازندران برگزار می شود


رییس انجمن صنایع کانی غیرفلزی خانه صنعت، معدن وتجارت استان مازندران گفت: نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان،راهسازی و شهرسازی استان در ساری برگزار می شود.

- حسن رضا دسترنج در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یکی از اهداف و برنامه های ما معرفی و شناسایی و ایجاد رقابت سازنده بین شرکت های تولیدی، پیمانکاری، مشاوره ای وخدماتی، افزایش فروش و صادرات با برگزاری نمایشگاه هاست که خوشبختانه زمینه برپایی نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان، راهسازی و شهرسازی در شهرستان ساری از 25 الی 28 آذرماه جاری واقع در مجتمع نمایشگاهی وفاییان فراهم شد.

دسترنج افزود: این نمایشگاه همزمان با روز پژوهش (25 آذرماه) افتتاح می شود که به همین مناسبت در حاشیه نمایشگاه همایشی تحت عنوان پژوهش و فناوری های نوین در ساخت و سازها را خواهیم داشت.

رییس انجمن صنایع کانی غیرفلزی مازندران بزرگترین مزیت نمایشگاه را همراهی و حمایت مجمع تشکل ها و صنوف صنعت ساختمان استان دانست که برای اولین بار انجمن، در سطح کشور آن را تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: همه سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساختمان از جمله معاونت عمرانی استانداری، سازمان صنعت، معدن وتجارت، اتاق اصناف، اداره کل راه و شهرسازی مازندران در کنار پشتیبانی اتاق اصناف، تشکل های تخصصی و انجمن های صنفی و صنوف مرتبط با صنعت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان در مازندران برگزار می شود

نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان در مازندران برگزار می شود