مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 11:072014-11-22سياسي

معرفی دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری


مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و رییس و دادستان نظامی استان اصفهان و برخی از مدیران قضایی و لشکری استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری در این آیین برگزاری کلاس های آماده سازی نیروهای مسلح و ترویج حقوق شهروندی را از مهم ترین برنامه‏ های خود عنوان کرد.

حشمت‎الله جوکار افزود: با توجه به اینکه از این پس سربازان وظیفه به عنوان ضابطان این دستگاه با قوه قضاییه نیستند، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه درجه داران از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

حجت‎الاسلام مصطفی مانیان دادستان سابق نظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز دوران خدمت خود در این استان را از بهترین سال های دوره خدمت خود دانست و گفت: با انجام فعالیت‎های فرهنگی و آموزشی موفقیت های چشمگیری در این استان رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین از زحمات مصطفی مانیان در طول دوره خدمت تقدیر و حشمت‎الله جوکار به عنوان دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری

معرفی دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری