مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 09:422014-11-22اجتماعي

فعالیت های سوادآموزی فارس به طورکامل برون سپاری شده است


رییس اداره ساماندهی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس، گفت: فعالیت های سوادآموزی در فارس به طور کامل برون سپاری شده و آموزش و پرورش بحث های نظارتی آن را دنبال می کند.

- سیف الله قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر یادآورشد: سوادآموزی فرصت دوم یادگیری برای افرادی است که بنابر دلایلی از جمله مشکلات مالی و شخصی و عدم دسترسی به محل آموزشی نتوانسته اند در مدرسه حضور پیدا کنند و به حق تحصیل خود دست یابند.

وی گفت: آموختن سواد به این افراد در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم دنبال می شود.

رییس اداره ساماندهی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: اولین دوره، یعنی سوادآموزی، به منظور دست یابی به حداقل سواد است که دوره آموزشی آن بین 400 تا 550 ساعت است.

قانعی با اشاره به اینکه گذراندن این دوره معادل اتمام پایه سوم ابتدایی است، گفت: افرادی که بی سواد مطلق هستند یا فقط در حد اول و دوم ابتدایی سواد دارند، می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

وی ادامه داد: فرصت ادامه تحصیل افرادی که دوره سوادآموزی را گذرانده اند یا فاقد شرایط ادامه تحصیل در نظام آموزش و پرورش هستند در دوره انتقال فراهم می شود.

رییس اداره ساماندهی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش فارس عنوان کرد: این دوره معادل اتمام پایه ششم ابتدایی است و دارای 800 ساعت آموزش شامل 600 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های سوادآموزی فارس به طورکامل برون سپاری شده است

فعالیت های سوادآموزی فارس به طورکامل برون سپاری شده است