مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 08:322014-11-22ورزشي

درخواست انجمن معلولان از رییس جمهور/ پیگیری مشکلات معلولان


رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان، خواستار صدور پیام رییس جمهور به مناسبت روز جهانی معلولان (12 آذر) شد.

- علی همت محمود نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همه ساله در آستانه روز جهانی معلول روسای جمهور کشورها به منظور توجه افکار عمومی و مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان در قبال معلولان و همچنین تشویق این افراد به حضور در فعالیت های اجتماعی پیامی را صادر می کند.

وی تاکید کرد: از دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان می خواهیم تا با صدور پیامی برای حمایت از بیش از سه میلیون معلول ضمن توجه اقشار عمومی به حقوق این قشر باعث دلگرمی آنان برای افزایش مشارکت های اجتماعی در جامعه شود.

به گفته رییس انجمن دفاع از حقوق معلولان، صدور این پیام باعث می شود تا تمامی وزارتخانه ها و سازمان ها با حساسیت بیشتری موضوع معلولان را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: توجه ویژه مسئولان و رییس جمهور، حق معلولان و همچنین معلولان ورزشکاری است که در بازی های پاراالمپیک و پاراآسیایی افتخار آفرینی کرده و برای کشورمان مدال به همراه داشته اند است.

محمودنژاد گفت: البته امید است دولت اعتدال گرای تدبیر و امید نسبت به صدور پیام در روز جهانی معلولان مبادرت ورزد و بی شک صدور این پیام ارزش معنوی بیشتری از بازدید رییس جمهور از مراکز نگهداری معلولان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انجمن معلولان از رییس جمهور/ پیگیری مشکلات معلولان

درخواست انجمن معلولان از رییس جمهور/ پیگیری مشکلات معلولان