مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 08:322014-11-22سياسي

بسیج به عنوان یکی از اساسی ترین دلایل شکست استکبار جهانی است


بسیح دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اعلام کرد: بسیج به عنوان یکی از اساسی ترین دلایل شکست استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از زاهدان"، بسیح دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این مناسبت را به بسیجیان تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسیج، در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

امام خامنه ای (مدظله العالی) هفته مبارک بسیج، مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان، عالمی را پر فروغ و مصفا می کند.

اگر چه تمام ایام همراه با واژگانش قادر وصف بسیج و بیان گوشه ای از سجایای آن نیست؛ اما در هفته بسیج بهار گفتار در باب این فرشته قدسی است، باید حق کلام درباره این واژه زیبا ادا شود؛ بنابراین شایسته است دفتر دل را گشود، جوهر فکر را تراوید و قلم خلوص را به دست گرفت و با مرکب سبز بر کاغذ سفید نگاشت که به راستی بسیجیان، کربلاییان برگزیده ای هستند که نزد آسمانیان، بر تر و نام آوارترند.

سی و پنج سال از تشکیل بسیج مستضفعین به فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این مدت آنچه از این نهاد مقدس که به حق باید آن را بزرگ ترین لطف الهی به نظام اسلامی دانست، شاهد ایثارگری، فداکاری، سربلندی و حضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج به عنوان یکی از اساسی ترین دلایل شکست استکبار جهانی است

بسیج به عنوان یکی از اساسی ترین دلایل شکست استکبار جهانی است