مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 08:272014-11-22ورزشي

تا زمان نیاز به ربات های امداد،حمایت از ربات های فوتبالیست دلیلی ندارد!


مدیر کل دفتر هماهنگی مراکز علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معتقد است تا زمانی که کشور نیاز به ربات‎های امداد رسان دارد دلیلی وجود ندارد که از روبات های فوتبالیست حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری ایسنا دکتر یارمحمد بای که در مراسم افتتاح رویداد استارتاپ ویکند دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخن می گفت، این مطلب را با اشاره به سانحه آتش سوزی خیابان جمهوری و جان باختن دو نفر به دلیل باز نشدن نردبان آتش نشانی عنوان کرد و افزود: این حوادث ناشی از عدم تبدیل ایده به فناوری است.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای محققان کشور در حوزه توانبخشی، اظهار داشت: در کشور 6 شرکت توانمند در زمینه تولید ویلچیر داریم که به دلیل واردات این محصول به بهانه تهیه ارزان قیمت تر آن نسبت به مشابه داخلی، شرکت‎های مذکور در معرض ورشکستگی هستند.

بای، ادامه داد: نوک حمله تحریم‎ها به سمت فناوری است از این رو لازم است تا از طرح های مهم فناورانه حمایت شود در حالی که ما به دلیل تحریم ها امکان خرید سکوهای نفتی را نداریم در کشور توان تولید آن نیز وجود دارد.

مدیر کل دفتر هماهنگی مراکز علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری استارتاپ ویکند در کشور، خاطر نشان کرد: به نظر من این رویداد گذر از مرحله تکراری ایده ها به سمت نوآوری و فناوری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمان نیاز به ربات های امداد،حمایت از ربات های فوتبالیست دلیلی ندارد!

تا زمان نیاز به ربات های امداد،حمایت از ربات های فوتبالیست دلیلی ندارد!