مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1393 ساعت 07:422014-11-22حوادث

آماده باش آتش نشانی برای دربی 79/ استقرار 60 آتش نشان و 23 خودرو در استادیوم آزادی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آماده باش آتش نشانی در دربی 79 پایتخت گفت: 60 نیروی آتش نشانی به همراه 23 دستگاه خودروی آتش نشانی ایمنی 79 امین دربی پایتخت را تامین می کنند.

- جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی "خبرگزاری دانشجو""، در خصوص آماده باش آتش نشانی در دربی 79 پایتخت گفت: فردا هم زمان با 79 دربی پایتخت سازمان آتش نشانی همانند سال های گذشته ایمنی بازی را تامین خواهد کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر استقرار و آماده باش ایستگاه شماره 20 آتش نشانی در محوطه استادیوم آزادی 23 دستگاه خودرو از ایستگاه های اطراف شامل ده دستگاه خودروی سنگین منبع دار، ده دستگاه موتورسیکلت، یک گروه کامل نجات به همراه سه دستگاه خودرو در نقاط مختلف استادیوم مستقر خواهند بود.

وی افزود: 50 نیروی آتش نشان مسیرهای مختلف ورزشگاه، درب های ورودی و خروجی استادیوم همچنین پارکینگ ها و معابر اتوبان های اطراف منتهی به استادیوم آزادی مستقر خواهند بود.

ملکی در ادامه بیان داشت: عوامل آتش نشانی از ساعاتی پیش از شروع بازی و تا زمان پایان بازی و تخلیه کامل ورزشگاه در محل مستقر خواهند بود و همچنین پیش بینی شده در صورت بروز حادثه ناگهانی بزرگ آمادگی نیروهای و ایستگاه های اطراف نیز برای امدادرسانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش آتش نشانی برای دربی 79/ استقرار 60 آتش نشان و 23 خودرو در استادیوم آزادی

آماده باش آتش نشانی برای دربی 79/ استقرار 60 آتش نشان و 23 خودرو در استادیوم آزادی