مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 20:472014-11-21سياسي

تیم مذاکره کننده هسته ای قابل اعتماد است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای تاکنون مذاکرات را خوب پیش برده و قابل اعتماد است و خط قرمزهای کشور و نظام را زیر پا نگذاشته است.

- موسی قربانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به روند مذاکرات هسته ای صورت گرفته تاکنون، خاطرنشان کرد: فضایی که در بحث مذاکرات باید حاکم باشد اگر در چارچوب مشخص پذیرفته شده و در راستای قوانین بین المللی باشد و مذاکرات برای رفع سوءتفاهم ها باشد به اعتقاد من می توان آن را به نتیجه رساند.

اما اگر برخی قدرت ها به دنبال ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی ایران و بهانه جویی باشند و بخواهند روحیه قدرت طلبی را بر جمهوری اسلامی ایران القا کنند معلوم نیست نتایج بتواند نتایج مطلوبی باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی طرفین نمی خواهند فضای یأس و ناامیدی را در مذاکرات حاکم کنند و هر دو طرف به پیشرفت مذاکرات امیدوار هستند.

البته ممکن است در جریان مذاکرات تعدیل هایی صورت گیرد و گاهی اتفاقاتی بیفتد اما به هر حال ملت ما بر این باور است که دستاوردهای هسته ای باید حفظ شود و محدودیتی برای ادامه فعالیت های هسته ای بوجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده هسته ای قابل اعتماد است

تیم مذاکره کننده هسته ای قابل اعتماد است