مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 16:472014-11-21ورزشي

عدالت اجرا می شد باید با اختلاف 5 گل پیروز می شدیم


سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه این بازی بالا تر از یک بازی آسیایی بود گفت: اگر عدالت اجرا می شد باید با اختلاف 5 گل پیروز می شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امیر شمسایی پس از پایان دیدار تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان که شامگاه جمعه در قم برگزار شد اظهار داشت: این بازی بالا تر از یک بازی آسیایی بود و جز نتیجه بازی، همه چیز جذاب و تماشایی بود.

وی افزود: حریف خود را پیش از برگزاری این مسابقه آنالیز و به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که هر اشتباه کوچک از سوی بازیکنان ما ممکن است به باز شدن دروازه ماهان بینجامد زیرا با تیمی بسیار با تجربه و با کیفیت مواجه بودیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: روی 3 اشتباه فردی دروازه مان گشوده شد اما این نتیجه بد نیست و چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی کند و بازیکنان ماهان تندیس امروز، بازی بسیار خوبی ارائه دادند.

شمسایی بیان کرد: اگر عدالت اجرا می شد، باید با 4 یا 5 گل اختلاف گیتی پسند را شکست می دادیم و حریف هم دل به ضد حمله بسته بود تا از این راه به ما ضربه بزند و گل هایی که گیتی پسند به ثمر رساند نشان می دهد آن ها به دنبال ضد حملات بودند.

وی در مورد مشکل گلزنی ماهان تندیس عنوان کرد: بعضی چیز ها از دست مربی خارج است اما فکر می کنم بازیکن ما اگر موقعیت گل را از دست می دهد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اجرا می شد باید با اختلاف 5 گل پیروز می شدیم

عدالت اجرا می شد باید با اختلاف 5 گل پیروز می شدیم