مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 11:522014-11-21سياسي

ایران در برابر زیاده خواهی ها و عبور از خطوط قرمز تعیین شده کوتاه نمی آید


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: ایران به تعهدات اعلام شده خود عمل کرده اما در برابر زیاده خواهی و عبور از خطوط قرمز تعیین شده کوتاه نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تیم مذاکر کننده هسته ای را فرزندان انقلاب خطاب کرده و همواره حمایت های و پشتیبانی خود از این تیم را اعلام کرده اند افزود: خط مشی تیم مذاکره کننده در چارچوب مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است که قطعا تیم مذاکره کننده، ذره ای از آن کوتاه نخواهند آمد و با عمل به آن عزت کشور اسلامی را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید براینکه تیم دیپلماسی هسته ای ایران با صلابت و عزتمندانه در برابر زیاده خواهی غرب ایستاده است، ادامه داد: تیم دیپلماسی ایران با اشراف کامل، حمایت و تاییدات رهبری در مذاکرات هسته ای گروه 1+5 حضور فعالانه ای دارد.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه ایران اسلامی مقتدر و عزتمند از حق مسلم خود در حوزه های مختلف به خصوص دانش صلح آمیز هسته ای کوتاه نخواهد آمد افزود: برخورداری از فنآوری و دانش روز حق مسلم و طبیعی همه است و دولت های استکباری این را در تضاد با سیاست های استعماری خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در برابر زیاده خواهی ها و عبور از خطوط قرمز تعیین شده کوتاه نمی آید

ایران در برابر زیاده خواهی ها و عبور از خطوط قرمز تعیین شده کوتاه نمی آید