مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 11:522014-11-21سياسي

تکفیری ها خطر بزرگی برای اسلام و بشریت هستند/ مذاکره از سیاست های نظام است


امام جمعه قم با اشاره به برگزاری کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، بیان داشت: امروز تکفیری ها برای دنیای اسلام و همچنین بشریت خطر بسیار بزرگی به شمار می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 اظهار داشت: نمی دانیم سرانجام این مذاکرات چه خواهد شد و رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص مذاکرات فرمودند افرادی می گویند با این ها مذاکره کنیم هر چند که به نظر نتیجه ای نخواهد رسید ولی با مذاکره کردن مخالف نمی کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون مذاکره کردن از سیاست های نظام است، افزود: در زمینه مسائل اساسی و کلان؛ مدیریت کار با رهبر معظم انقلاب است و در زمینه مسائل هسته ای نیز هم مذاکره کنندگان می دانند می بایست در چار چوب منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند و هم اینکه ملت ما غیر از این را نمی پسندد.

تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت(ع) ملت ایران را عاشورایی خواند و افزود: شعار هیهات من الذله در وجود مردم ما است و دنیای استکبار و کفر هم باید بداند که به ذلت کشیدن چنین ملتی امکان پذیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکفیری ها خطر بزرگی برای اسلام و بشریت هستند/ مذاکره از سیاست های نظام است

تکفیری ها خطر بزرگی برای اسلام و بشریت هستند/ مذاکره از سیاست های نظام است