مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 11:322014-11-21سياسي

مذاکرات هر طور تمام شود نباید مذاکره کنندگان به جای تقدیر، توبیخ شوند


اگر مذاکره کنندگان بتوانند به نتیجه مطلوب دست یابند یک جریان سیاسی حق ندارد این قضیه را به نام خود تمام کرده و حیات سیاسی خود را تجدید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حرم مطهر رضوی با اشاره به جریان مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: امروز همه چشم ها به مرکز وین دوخته شده تا نتیجه مذاکرات مشخص شود.

وی ادامه داد: باید واقع گرا بود و توجه داشت که سرنوشت مذاکرات هر چه که باشد ملت ما سرسختانه مقابل دشمنان اسلام خواهد ایستاد که در رأس آنها آمریکا است.

گروه های سیاسی حق ندارند پیروزی در مذاکرات را به نام خود تمام کنند علم الهدی تصریح کرد: عداوت این مردم با آمریکا هرگز از بین نخواهد رفت و این نفرت به صورت نهادینه شده در نسل ما باقی خواهد ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گروه های سیاسی حق ندارند پیروزی در مذاکرات را به نام خود تمام کنند، تاکید کرد: همه باید بدانیم که اگر مقام معظم رهبری اجازه برگزاری مذاکرات را نمی دادند این پیروزی قابل دسترسی نبود.

اگر مذاکرات به توافق نرسید، دولت اجازه ندهد برخی عناصر سودجو و اصلاح طلب با احتکار اجناس در بازار سودجویی کنند علم الهدی اضافه کرد: همچنین اگر این مذاکرات به توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هر طور تمام شود نباید مذاکره کنندگان به جای تقدیر، توبیخ شوند

مذاکرات هر طور تمام شود نباید مذاکره کنندگان به جای تقدیر، توبیخ شوند