مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 09:522014-11-21سياسي

عضو اتحاد علمای بلاد شام:‏ ضرورت امروز دنیای اسلام اتحاد همه مسلمانان است


عضو اتحاد علمای بلاد شام با بیان اینکه در شرایط کنونی، دنیای اسلام بیش از هر چیز ‏نیازمند وحدت و یکپارچگی است گفت: چنانچه پیروان همه مذاهب اسلامی بر مشترکات ‏اتفاق نظر داشته باشند به پیروزی می‏ ‏رسند.

- " از قم، محمد شریف الصواف ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‏ ‏های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: ایمان و اعتقاد اسلامی ‏ملت ایران ستودنی است.

‏ وی افزود: این ایمان و اعتقاد و نیز تعهد عملی که مردم ایران به اسلام ناب در مقابل اسلام ‏آمریکایی دارند بهترین پشتوانه برای هدایت مستمر آنها در طول دوران‏ ‏های مختلف است.

‏ عضو اتحاد علمای بلاد شام با بیان اینکه در شرایط کنونی، دنیای اسلام بیش از هر چیز ‏نیازمند وحدت و یکپارچگی است اضافه کرد: چنانچه پیروان همه مذاهب اسلامی بر مشترکات ‏اتفاق نظر داشته باشند به پیروزی می‏ ‏رسند.

‏ وی ادامه داد: تمام مذاهب اسلامی دارای بیش از 90 درصد مشترکات هستند و اگر بر این ‏اساس عمل کنند موفقیت در دستان آنها خواهد بود.

‏ الصواف با اشاره به اینکه تسریع در رسیدن به آرمان‏ ‏های دینی توسط مسلمانان در گروی اتحاد ‏آنها با یکدیگر است، تشریح کرد: آن اهداف و ارزش‏ ‏هایی مد نظر امام و رهبری انقلاب قرار ‏دارد تنها با ملاک قرار دادن اتحاد محقق خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو اتحاد علمای بلاد شام:‏ ضرورت امروز دنیای اسلام اتحاد همه مسلمانان است

عضو اتحاد علمای بلاد شام:‏ ضرورت امروز دنیای اسلام اتحاد همه مسلمانان است