مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 09:522014-11-21سياسي

نتیجه مذاکرات هر چه باشد عداوت مردم ایران با آمریکا از بین نمی رود


آیت الله علم الهدی با بیان اینکه امروز در کشور همه چشم به وین دارند که ببینند سرنوشت مذاکرات به کجا می رسد، گفت: باید واقع نگر باشیم.

- سرنوشت مذاکرات به هر چه ختم شود مردم ما که استکبار ستیز هستند از عداوت خود با آمریکا دست بر نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز و در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه در کنار حرم مطهر رضوی گفت: نمایندگان ما که در وین در حال مذاکره هستند تا کجا حاضرند از مواضع خود پایین بیایند، آنها نمایندگان ملتی هستند که فرهنگ مقاومت را از عاشورا و کربلا آموخته اند.

خطیب جمعه مشهد افزود: سختی هایی که امام سجاد و کاروان امام حسین(ع) تحمل کردند برای این بود که یک مقاومت مرزنشناس را به ما نشان بدهند و ملت بسیجی ما که اخذ شده فرهنگ عاشورا هستند باید در برخورد با دشمن این فرهنگ را پیاده کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز در کشور همه چشم به وین و اتریش دارند که ببینند سرنوشت مذاکرات به کجا می رسد، باید واقع نگر باشیم که سرنوشت مذاکرات به هر چه ختم شود مردم ما که استکبار ستیز هستند از عداوت خود با آمریکا دست بر نخواهند داشت.

وی این دشمنی را نهادینه شده در نسل ملت ایران دانست و گفت: عداوت و دشمنی ملت ایران با استکبار که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد از بین نخواهد رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مذاکرات هر چه باشد عداوت مردم ایران با آمریکا از بین نمی رود

نتیجه مذاکرات هر چه باشد عداوت مردم ایران با آمریکا از بین نمی رود