مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 09:522014-11-21ورزشي

تیم هاکی نفت گچساران شایسته قهرمانی بود/ انتقاد از عملکرد داوری فینال


سرپرست تیم هاکی نفت و گاز گچساران با انتقاد از داوری بازی فینال لیگ هاکی کشور، گفت: تیم نفت گچساران شایستگی قهرمانی را داشت.

- اسماعیل پناهپوری به خبرنگار مهر گفت: در این بازی بسیاری از صحنه ها به سود تیم ما گرفته نشد و عملکرد داوری بر روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت.

وی بیان داشت: با این حال تیم هندبال نفت گچساران با ارائه یک بازی زیبا در دیدار نیمه نهایی و فینال شایستگی های خود را به جامعه هاکی نشان داد.

پناهپوری اظهارداشت: نایب قهرمانی لیگ برتر هاکی نیز افتخار کمی برای ما نیست اما تیم ما شایستگی قهرمانی برای ششمین بار را نیزداشت.

وی تصریح کرد: از همین امروز برنامه ریزی خود را برای حضور مقتدرانه در رقابت های مختلف هاکی کشور انجام خواهیم داد و با این شکست امید خود را از دست نمی دهیم.

سرپرست تیم هاکی نفت و گاز گچساران در پایان از تلاشهای مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران، هواداران خونگرم و اصحاب رسانه که در این مدت همراه این تیم بودند قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، تیم هاکی نفت و گاز گچساران و شهرداری اراک در چارچوب فینال لیگ برتر هاکی شب گذشته در سالن هیئت هاکی کرج به مصاف هم رفتند و در پایان تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه سه بر دو مغلوب حریف خود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هاکی نفت گچساران شایسته قهرمانی بود/ انتقاد از عملکرد داوری فینال

تیم هاکی نفت گچساران شایسته قهرمانی بود/ انتقاد از عملکرد داوری فینال