مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 07:522014-11-21سياسي

مراسم چهلم خلبان شهید فرخی برگزار شد


فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی کشور در مراسم چهلم خلبان شهید فرخی، گفت: تکلیف ما، پیروی از شهیدان و الگوگیری از راه آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سردار محمدولی بیرانوند در مراسم چهلم خلبان شهید فرخی که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: وقتی در اخلاق و رفتار شهدا مطالعه می‎کنیم، می‎بینیم که اغلب آن‎ها خصوصیات مشترکی داشته‎اند و به اوج رساندن آن خصوصیات توسط شهدا منتج به شهادت این عزیزان شده است.

سردار بیرانوند با بیان اینکه بالاترین پاداش مجاهد فی‎سبیل‎الله شهادت است، افزود: خلبان شهید فرخی، با مجاهدت به این‎ مقام رسیده است.

وی با اشاره به برجسته‎ترین خصوصیات خلبان شهید فرخی، تصریح کرد: از برجسته‎ترین خصوصیات این شهید، ولایتمداری و ولایت‎پذیری است؛ چرا که ایشان پیوسته مطیع امر ولایت بود و برای اجرای فرمان ولایت سر از پا نمی‎شناخت.

فرمانده هواپیمایی کشور با بیان اینکه از دیگر خصوصیات بارز شهید فرخی دنیاگریزی بود، افزود: دنیاگریزی نه به معنای قطع از دنیا، بلکه دنیا را برای کسانی که طالب دنیا بودند رها کرد.

این مقام مسئول با اشاره به صفت بصیرت به عنوان دیگر خصوصیات این شهید، تصریح کرد: اغلب شهدا بصیر بودند و شهید فرخی همواره فردی اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم چهلم خلبان شهید فرخی برگزار شد

مراسم چهلم خلبان شهید فرخی برگزار شد