مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 05:522014-11-21حوادث

16 کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف 16 کیلو 870 گرم مواد مخدر تریاک در سه عملیات پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه هفت قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ ولی وندایی در این باره اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در بازرسی از یک خودرو در محل عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان 14کیلو و 570 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان قزوین کردند.

به گفته وی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آوج نیز در اقدامی اطلاعاتی چهار قاچاقچی مواد مخدر را به همراه 800 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز یک قاچاقچی مواد مخدر را به همراه یک کیلو و 500 گرم تریاک دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین نیز از دستگیری دو نفر به اتهام جعل امضا خبر داد و گفت: فردی با در دست داشتن یک فقره چک 9 میلیون ریالی به پلیس آگاهی استان مراجعه و از امضا کننده چکی که در برابر خرید علوفه دام دریافت کرده بود، شکایت کرد.

سرهنگ علی حسین حسینی نژاد افزود: شاکی در تیرماه سال جاری برای وصول چک به بانک مراجعه و متوجه شد که صاحب حساب، مفقودی چک را در سال گذشته اعلام نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد

16 کیلوگرم تریاک در قزوین کشف شد