مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 01:222014-11-20سياسي

در صورت وارد بودن ایراد عنوان شده فرآیند استیضاح شهردار زنجان باطل می شود


استاندار زنجان با اشاره به استیضاح و عزل شهردار زنجان توسط شورای این شهر گفت: در صورت اثبات عدم رعایت روال قانونی در این پروسه، فرآیند استیضاح و عزل شهردار بعد از بررسی در شورای حل اختلاف باطل می شود.

- " از زنجان، جمشید انصاری پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به عزل شهردار زنجان از طرف شورای شهر اظهار داشت: فرماندار و دفتر امور شهری و شورای شهر به روند طی شده این فرآیند اشکالاتی را وارد کرده اند.

وی با تشریح روند اداری بررسی مصوبات شوراهای اسلامی اضافه کرد: بر اساس قانون معترضان به مصوبات شورا دو هفته مهلت دارند تا اعتراض خود را به این مصوبه اعلام کنند ولی در صورت عدم وصول اعتراض مصوبه عملیاتی می شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان در ادامه به مراجع و مهلت زمان رسیدگی به اعتراض دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری ها به مصوبات شورا اشاره و تصریح کرد: در صورت عدم رفع اختلافات موجود، موضوع به شورای حل اختلاف ارسال و تصمیم گیری نهایی در مورد آن انجام می شود که این روند قانونی در مورد استیضاح و عزل شهردار زنجان هم طی می شود.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بازه زمانی لازم برای طی مراحل قانونی تعیین تکلیف مصوبه مورد اعتراض شورا توسط دستگاه های اجرایی گفت: جمع مدت زمان های در نظر گرفته شده برای اعتراض و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت وارد بودن ایراد عنوان شده فرآیند استیضاح شهردار زنجان باطل می شود

در صورت وارد بودن ایراد عنوان شده فرآیند استیضاح شهردار زنجان باطل می شود