مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1393 ساعت 01:222014-11-20سياسي

تولیت مسجد جمکران: مردمی بودن رمز محبوبیت مقام معظم رهبری است


ولی فقیه برای سعادت مردم تابع اوامر الهی است و رمز محبوبیت وی نیز در این امر بوده و این محبت دو طرفه، متقابل و مودت خدایی است.

- " از جیرفت، حجت‎الاسلام محمدحسن رحیمیان شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه پنجمین یادواره سراسری یادمان ولایت اظهار داشت: شما دارای این افتخار هستید که مقام معظم رهبری در خاطرات خود از حضور در بین مردم شهرستان جیرفت یاد می‎کنند که پس از چند روز احساس می‎کنند در بین نزدیکان خویش هستند.

وی بیان داشت: ایشان می‎فرمودند هنگامی که ما اینجا منبر می‎رفتیم، خواهران در آن شرایط خفقان شعارهای انقلابی سر می‎دادند .

رحیمیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جامعه زنان شهر جیرفت از پیشتازان انقلاب بودند که جای ارج‎ نهادن و تقدیر دارد ، تصریح کرد: حجابی که در این شهر شاهد آن بودم، موجب افتخار است و امیدواریم که این ویژگی‎های برجسته ایمانی در جامعه حفظ و تقویت شود.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران گفت: شاید ما تبعید مقام معظم رهبری به این منطقه را تصادفی بدانیم، اما در علم خدا هیچ چیز تصادفی نیست، تبعید ایشان به این منطقه تقدیر خداوند متعال بود و این حضور در آن زمان حتماً فلسفه‎ای داشته و دستاوردهایی بر آن مترتب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت مسجد جمکران: مردمی بودن رمز محبوبیت مقام معظم رهبری است

تولیت مسجد جمکران: مردمی بودن رمز محبوبیت مقام معظم رهبری است