مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 23:322014-11-20سياسي

فرماندار جدید بروجرد: آماده همکاری با همه جناح های سیاسی هستم


به منظور خدمت رسانی به شهروندان بروجردی و شتاب بخشیدن به پیشرفت این شهرستان آماده همکاری با همه جناح های سیاسی و سلایق مختلف هستم.

- " از بروجرد، مسلم پورقاسمیان شامگاه پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه بروجرد، اظهار کرد: شهرستان بروجرد از قدمت دیرینه فرهنگی برخوردار بوده و مهد پرورش علما و فضلای زیادی است.

وی خاطرنشان کرد: پرورش عملا، ادبا و دانشمندان شهیر موجب شده است، رهبر فرزانه انقلاب لقب استعدادهای درخشان را به این شهرستان منتسب کند.

این مسئول ادامه داد: از همه تجریبات کاری و اجرایی خود در راستای توسعه روزافزون بروجرد استفاده کرده و در این راه نیازمند همکاری مجدانه همه مسئولان دستگاه های اجرایی هستم.

پورقاسمیان تاکید کرد: همکاری و تعامل مدیران دستگاه های اجرایی به اجرای بهینه و مطلوب طرح و برنامه های شهری کمک کرده و به آن قوت و ضمانت اجرایی می بخشد.

وی تصریح کرد: در راستای انجام وظایف خود به عنوان فرماندار ویژه بروجرد، آماده همکاری با همه گروه ها و جناح های مختلف با هرنوع سلیقه ای هستم.

در ادامه سرپرست فرمانداری اسبق بروجرد با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هشت سال دفاع مقدس یادآور حماسه ها و جانفشانی های جوانانی بود که برای اطاعت از امر رهبری از جان و مال خود گذشتند و جانانه در برابر هجوم دشمنان ایستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید بروجرد: آماده همکاری با همه جناح های سیاسی هستم

فرماندار جدید بروجرد: آماده همکاری با همه جناح های سیاسی هستم