مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 21:322014-11-20اقتصادي

مصوبه ای که دست قاچاقچیان تبلت را باز کرد


رییس اتحادیه فناوران رایانه با اشاره به دستورالعمل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که حدود سه ماه پیش به گمرک ها ابلاغ شد، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه کسانی که نمایندگی فروش ندارند حق واردات تبلت را ندارند که با این موضوع دست قاچاقچیان باز شده است.

- سید مهدی میرمهدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تا زمانی که این دستورالعمل به گمرک ها ارسال نشده بود تبلت ها از طریق قانونی وارد می شد ولی از آن روز قاچاق افزایش یافته و بسیاری از شرکت هایی که در این حوزه فعال بودند و به صورت قانونی اقدام به واردات می کردند در مقطعی مجبور به ارجاع کالاهای خود به کشور مبداء شدند.

افزایش قاچاق تبلت و مشکلات فعالان این صنف میرمهدی با تاکید بر اینکه این مصوبه مشکلات زیادی را برای صنوف به وجود آورده است گفت: کسانی که کار قاچاق انجام می دادند با توجه به این که تبلت کالای قابل حمل است به راحتی توانستند آن را قاچاق کنند و میزان آن افزایش یافته است.

به دنبال لغو مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا هستیم وی با بیان اینکه در این زمینه نامه نگاری هایی با مراکز مرتبط وحتی با مجلس شوارای اسلامی انجام دادیم گفت: به دنبال لغو این مصوبه هستیم.

رییس اتحادیه فناوران رایانه با بیان اینکه کسانی که نمایندگی واردات تبلت را دارند مثل سازگار، ویستا و یا ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای که دست قاچاقچیان تبلت را باز کرد

مصوبه ای که دست قاچاقچیان تبلت را باز کرد