مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 21:272014-11-20اقتصادي

رییس سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد کمک دولت برای تامین منابع سازمان تامین اجتماعی


دولت در تامین منابع سازمان تامین اجتماعی کمک های بسیار زیادی کرده است.

- " از مشهد، سیدتقی نوربخش امشب در همایش تصویب قانون کار در مشهد با بیان اینکه تمرکز امسال بر روی بازنشستگان است، اظهار داشت: بر این اساس مستمری بازنشستگان 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این سازمان بازوی دولت برای رسیدگی به کارگران است، افزود: در این راستا باید بیشتر تمرکز بر روی اقتصاد مقاومتی باشد.

رییس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان در مدت یکسال گذشته با شرایط سختی رو به رو بود، تاکید کرد: دولت این سازمان را در سال گذشته با 51 هزار میلیارد ریال کسری بودجه در اختیار گرفت.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات کارگران مستمری بگیر در قانون بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شد که به آن رسیدگی شود.

رییس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برای نخستین بار بیمه شده صندوق تامین اجتماعی از بودجه عمومی استفاده می کند، اظهار داشت: یارانه برای درمان در طرح تحول نظام سلامت اختصاص پیدا کرده است.

نوربخش با بیان اینکه دولت از سال قبل تاکنون کمک های اعتباری خوبی به این سازمان کرده است، گفت: سال گذشته 9 هزار میلیارد ریال به تقویت مالی سازمان اختصاص پیدا کرد و 6 هزار میلیارد ریال به بخش درمان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد کمک دولت برای تامین منابع سازمان تامین اجتماعی

رییس سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد کمک دولت برای تامین منابع سازمان تامین اجتماعی