مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 20:322014-11-20سياسي

فرماندار اسدآباد مطرح کرد لزوم اختصاص یارانه بیشتر به بخش عمومی و فرهنگی


باید بیشتر یارانه ها در بخش عمومی و فرهنگی صرف شود.

- مسعود بکایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه امروزه بیشتر مطالعه جامعه ما به سمت کتاب های تکلیفی است، افزود: متأسفانه افراد برای افزایش ارتقای آگاهی خود کمتر مطالعه می کنند.

وی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه، گفت: با وجود اینکه ما در طول روز فرصت های زیادی را داریم که تلف می شود و باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کنیم.

در صفوف مختلف به جای فرصت سوزی ها کتاب مطالعه شود فرماندار شهرستان اسدآباد به ایجاد ایستگاه مطالعه در سطح کشور اشاره کرد و گفت: وجود این ایستگاه در صفوفی که فرصت ها از دست می رود، می تواند مورد استقبال قرار گیرد و سطح آگاهی مردم نیز افزایش یابد.

وی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان جوانان و افراد تحصیلکرده را ضعیف خواند و گفت: باید برای تشویق و ترغیب این جوانان به سمت کتابخوانی و مطالعه راهکارهای مناسبی پیشنهاد و عملیاتی شوند.

بکایی به تیراژ پایین چاپ کتاب در کشور اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در کشوری با جمعیت 70 میلیونی مواجه هستیم، اما بیش از 70 درصد کتاب ها از جمله کتاب های عمومی با تیراژ کمتری چاپ می شوند که این امر باعث تأسف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسدآباد مطرح کرد لزوم اختصاص یارانه بیشتر به بخش عمومی و فرهنگی

فرماندار اسدآباد مطرح کرد لزوم اختصاص یارانه بیشتر به بخش عمومی و فرهنگی