مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1393 ساعت 19:522014-11-20سياسي

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در لارستان


به مناسبت هفته بسیج قبور مطهر شهدا در لارستان غبارروبی و بر حرکت در مسیر شهدا و ولایت تأکید شد.

- " از لارستان، مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان عصر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای لار اظهار داشت: روزی با فرمان بابرکت و ماندگار بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) نهادی تشکیل شد که بخشی از برکاتش حفظ و صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

امین دل خسته افزود: امروز به یمن وجود رهبری امام گونه مقام معظم رهبری نقش بی بدیل بسیج، نقش این درخت تناور در عزت و سربلندی کشور بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

دل خسته با اشاره به نقش بسیج در خنثی کردن تهدیدهای دشمن قبل و بعد از جنگ تحمیلی تصریح کرد: بسیاری از شهیدان مردان بسیجی بی ادعایی بودند که با حرکت در خط ولایت جان خود را فدای اسلام و میهن اسلامی کردند و امروز نیز بسیج پرتوان در عرصه های مختلف به ویژه در مقابله با تهدیدات دشمن حضور دارد.

مسئول فرهنگی سپاه لارستان، احترام به مقام شهید و شهادت و حرکت در راه شهیدان را فرهنگ بسیج دانست و ابراز کرد: امروز پیشرفت کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام ارزش مجاهدت های شهیدان را آشکارتر می کند و لارستان نیز با تقدیم 350 شهید در این افتخار شریک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در لارستان

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در لارستان